• We add two more CNC machining centers!

Aghjustemu altri dui centri di machinatura CNC!

Cum'è i nostri vari ordini crescenu annu per annu, a nostra capacità di lavorazione uriginale hè stata incapace di risponde à i nostri bisogni di i clienti. Dunque, avemu introduttu duie fresatrici CNC. Queste duie macchine sò specialmente progettate per i nostri prudutti à grata. Sò cundutti da ingranaggi, à u cuntrariu di a trasmissione ordinaria da cinghie, anu una putenza più forte in modu da pudè avè una efficienza assai megliu.

Caratteristiche di sta macchina:
1. U lettu adopra una doppia struttura rettangulare di guida, una superficia cumuna super larga, una stabilità eccellente.

2. Tutti i castings sò temperati duie volte è macinati precisamente dopu à u stanciu. A guida di guida hà una bona resistenza à l'usura è ritenzione di precisione.

3. U trenu di guida di colonna hè una struttura di trenu di guida rettangulare à doppia larghezza, è a distanza di sustegnu hè più corta.

We add two more CNC machining centers!

Cosa hè a fresatrice di potenza?
A fresatrice putente appartene à un tipu di macchina utensile largamente aduprata in a fresatrice. Hè un tipu di putente macchina di tagliu di metallo. A macchina strumentu hà una forte rigidità, una vasta gamma di cambiamenti di velocità di alimentazione è pò sopportà chip di carica pesante. Fresa di taperu di u tornu di a fresatrice di potenza (fresatrice di torsione di torsione di potenza) pò esse direttamente o attraversu l'accessori per installà tutti i tipi di fresa cilindrica, fresa à discu, furmendu fresa, fresa finale, etc., adatta per trasformà tutti i tipi di parti di u pianu, pendita, solcu, foru, ecc., hè l'attrezzatura di trasfurmazione ideale per a fabbricazione di macchinari, muffa, strumentu, metru, automobile, moto è altre industrie.

U fustu di a fresatrice di potenza si riferisce à a macchina strumentu per guidà l'assi di rotazione di u pezzu o di l'utensile. Hè di solitu cumpostu di fusi, cuscinetti è parti di trasmissione (ingranaggi o puleggia). In a macchina, hè adupratu principalmente per supportà e parti di trasmissione, cume ingranaggi è pulegge, per trasferisce u muvimentu è u torque. A precisione cinematica è a rigidità strutturale di i cumpunenti di u mandrinu di una putente fresatrice sò fattori impurtanti per determinà a qualità di lavorazione è l'efficienza di tagliu. L'indici principali per misurà e prestazioni di i cumpunenti di u mandrinu sò precisione di rotazione, rigidità è adattabilità di velocità.


Tempu di posta: Jun-05-2021