Cù u vulume crescente di e nostre attività di cumerciu esternu in l'ultimi anni, a nostra fabbrica hà cunnisciutu una grave carenza di capacità in a seconda metà di l'annu scorsu. In risposta à sta situazione, a nostra funderia hà aghjuntu un novu furnace di media frequenza quist'annu.
A custruzzione di u novu furnace hè in traccia di compie. U novu furnace hè previstu per esse messu in produzione u 10 di ghjugnu di questu annu. Dopu u novu furnace elettricu, a capacità annuale cresce da 2000 tonne.
Cunsiglii:U furnace di frequenza intermedia hè un tipu di dispositivu di alimentazione chì converte a frequenza di potenza di 50 Hz AC in frequenza intermedia (300 Hz à 1000 Hz). Cunvertisce a frequenza trifase di potenza AC in corrente diretta dopu a rettificazione, è poi converte a corrente continua in corrente di frequenza intermedia regolabile per furnisce a frequenza intermedia corrente alternata chì scorre attraversu u condensatore è a bobina di induzione, generendu linee magnetiche di alta densità in forza a bobina di induzione, È tagliate u materiale metallicu in a bobina di induzione, chì produce un grande currente eddy in u materiale metallicu.
A frequenza di travagliu di u fornu à induzione di frequenza intermedia (in seguitu chjamatu furnace à frequenza intermedia) hè trà 50 Hz è 2000 Hz, chì hè ampiamente aduprata per a fusione di metalli non ferrosi è metalli ferrosi. Rispuntendu à l'altri apparecchiature di casting, u fornu à induzione di media frequenza hà i vantaghji di alta efficienza termica, di tempu di fusione cortu, di menu perdite di brucia di elementi in lega, di materiale di fusione largu, di menu inquinamentu ambientale, è di un cuntrollu accuratu di a temperatura è di a cumpusizione di u metallu fusu.
Stu tipu di currente eddy hà ancu alcune pruprietà di corrente di frequenza intermedia, vale à dì, l'elettroni liberi di u flussu di metalli in u corpu metallicu cù resistenza à generà calore. Un circuitu di rettificatore cumpletamente cuntrullatu à ponte trifase hè adupratu per cunvertisce a corrente alterna in corrente diretta. Per esempiu, un cilindru di metallo hè piazzatu in una bobina di induzione cù corrente alternante di media frequenza. U cilindru metallicu ùn hè micca direttamente in cuntattu cù a bobina di induzione. A temperatura di a bobina stessa hè assai bassa, ma a superficia di u cilindru hè riscaldata finu à rossu o ancu sciuglimentu, È a velocità di rossu è fusione si pò uttene aghjustendu a frequenza è a corrente. Se u cilindru hè piazzatu in u centru di a bobina, a temperatura intornu à u cilindru hè a stessa, è u riscaldamentu è a fusione di u cilindru ùn producenu micca gas dannosi è forte inquinamentu luminosu.
Tempu di posta: Jun-05-2021