• Welcome government leaders and experts to carry out safety inspection on our plant!

Benvenuti i capi di u guvernu è l'esperti per effettuà l'ispezione di sicurezza in a nostra pianta!

U 4 di ghjugnu di u 2021, i capi è i sperti di l'Ufficiu di Supervisione di a Sicurezza di u Guvernu anu visitatu a nostra fabbrica per fà una ispezione di sicurezza nantu à l'attrezzatura di produzione è u situ di produzione di a nostra fabbrica.

A causa di i recenti accidenti di sicurezza vicinu à a funderia si verificanu spessu. U guvernu hà cuminciatu à piglià misure forti contr'à stu prublema. Tutti i fabbricanti di fonderie in un prossimu futuru devenu passà per una ispezione cumpleta è un audit. I fabbricanti chì ùn riescenu micca à passà l'ispezione devenu fermà a produzzione per a rettificazione in un mese. Se u fabbricante ùn riesce micca à passà a rettificazione, serà ubligatu à chjude.

Welcome government leaders and experts to carry out safety inspection on our plant1

Ciò chì anu inspeccionatu cum'è quì sottu:
1. A fabbrica è l'attellu sò puliti, a strada hè liscia, è ùn ci hè nè oliu nè acqua in terra; I materiali è l'utensili devenu esse posti di manera stabile, è u puntu di operazione duveria avè abbastanza illuminazione; L'illuminazione è a ventilazione soddisfanu i requisiti; I segni di avvertimentu di sicurezza devenu esse cumpleti.

2. Ùn aduprate micca l'attrezzatura di produzione è a tecnulugia eliminata da u statu; Ispezzione regulare, manutenzione è revisione per assicurà una bona situazione;

3. L'ispezione regulare di attrezzature speciali è attrezzature di sicurezza è impianti include principalmente: (1) macchinari di elevazione è i so apparecchi di elevazione speciali (2) Caldaia è accessori di sicurezza (3) accessori di sicurezza di u recipiente à pressione (4) Tubazioni di pressione (5) Motore veiculi in a pianta (6) ascensore (7) Impianti di prutezzione contro i fulmini (8) Attrezzature elettriche è strumenti (8) Assale di gru in acciaio (ferru).

4. L'attrezzatura elettrica è e linee soddisfanu i requisiti di l'ambiente di travagliu, a corrispondenza di carica hè ragionevole, l'internu è l'esternu di l'armariu elettricu (scatula) sò puliti è intatti, a cunnessione di ogni cuntattu hè affidabile senza perdita di brucia, è u a prutezzione di l'isulamentu di u schermu, a messa à terra (cunnessione zero), a prutezzione di sovraccarichi è perdite è altre misure sò cumplette è efficaci.

5. U piattu di copertura o u guardrail deve esse piazzatu per fossa, fossa, piscina è pozzu in a zona di a pianta, è u guardrail di sicurezza deve esse piazzatu vicinu à a piattaforma di travagliu in altezza.

6. E parti rotative è mobili di l'attrezzatura sò prutette.

7. A stanza di riposu, u spugliataghju è u passaghju per i pedoni ùn devenu micca esse stallati, è e merchenzie periculose ùn devenu micca esse almacenate in u scopu di l'influenza di a siviglia è di l'operazione di sollevamentu di metalli caldi.

8. I travagliadori di furna à alta temperatura portanu un equipagiu di prutezzione persunale contru à alta temperatura è splashing; Ùn stà micca in a zona cù sustanzi infiammabili è splusivi.


Tempu di posta: Jun-05-2021